Więcej z gry – transmisje sportowe nabierają emocji w reklamach Fortuny (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa firmy Fortuna online zakłady bukmacherskie.

Akcję, realizowaną pod hasłem „Więcej z gry”, przygotowały firmy marketingowe The Digitals, Videlec i Star Media.

Spoty z kampanii pokazują pozornie nieciekawe transmisje sportowe, niebudzące emocji u pary siedzącej w mieszkaniu i mężczyzny łowiącego ryby. Te same wydarzenia stają się ekscytujące dla osób korzystających z zakładów bukmacherskich oferowanych przez Fortunę. Kampania, realizowana pod hasłem „Więcej z gry”, podkreśla, że oferta Fortuny jest dostępna zarówno w punktach stacjonarnych, serwisie internetowym i aplikacji mobilnej.

Działania reklamowe zaczęły się 10 listopada, obejmują telewizję, radio oraz internet. Potrwają co najmniej do końca bieżącego miesiąca.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa The Digitals, produkcją spotów – dom produkcyjny Videlec, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają The Digitals i dom mediowy Star Media.

Fortuna – legalny polski bukmacher działający w Polsce na podstawie zezwolenia na urządzanie zakładów wzajemnych. graj rozważnie, hazard może uzależniać. Za udział w nielegalnych grach hazardowych grożą konsekwencje prawne

zródlo: wirtualnemedia.pl

Więcej z gry – transmisje sportowe nabierają emocji w reklamach Fortuny (wideo)
4.9 (98.44%) 77 votes

Comments are closed.