Umowa sponsorska Piasta Gliwice z firmą Etoto wygaśnie w połowie września, jednak już od początku sezonu 2017/2018 piłkarze niebiesko-czerwonych wystąpią w nowo zaprojektowanych strojach sportowych.
Zakłady Bukmacherskie Etoto postanowiły nie przedłużać współpracy z Piastem Gliwice i poszukać innych kanałów komunikacji marketingowej.
Piękne i pomysłowe koszulki Piasta na nowy sezon już zostały pozytywnie skomentowane, ale wartym podkreślenia faktem jest to, że na nowych strojach z przodu koszulek nie ma już loga głównego sponsora firmy E-toto.
Okazuje się, że umowa ze sponsorem nie została przedłużona, dlatego na razie fani mogą podziwiać z przodu herb Gliwic.
– Wiadomo jak to jest ze sponsorami. Szukamy, rozmawiamy, a to nie są proste sprawy. Jeśli znajdziemy chętnego, to jego logo pojawi się na koszulkach – stwierdził jedynie Grzegorz Jaworski.
Co ciekawe, podczas sobotniego sparingu z Sigmą, zespół z Gliwic zagrał jeszcze w starym komplecie strojów, z logiem sponsora, a na stadionie wciąż widać wiele banerów firmy. Okazuje się, że do 14 lipca obie strony zgodziły się korzystać ze swoich wizerunków. Po starcie ekstraklasy już tak nie będzie…
źródło: katowickisport.pl/24gliwice.pl
