LOTOS – Kibicuj Reprezentacji czyli Polscy piłkarze w nowej kampanii reklamowej

Grupa LOTOS startuje z kolejną „piłkarską” kampanią reklamową; uczestniczą w niej  piłkarze, którzy już za miesiąc rozpoczną zmagania na Mundialu w Rosji.

W produkcji spotu reklamowego wzięli udział członkowie reprezentacji Polski w piłce nożnej: Jakub Błaszczykowski, Robert Lewandowski, Kamil Grosicki, Grzegorz Krychowiak, Łukasz Piszczek i Kamil Glik.

– Jako sponsor Reprezentacji Polski nie mogliśmy nie nawiązać reklamowo do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które będą się odbywać w Rosji. Maj, czerwiec i lipiec będą bardzo piłkarskie na stacjach LOTOSU i w naszym przekazie reklamowym; będziemy obecni w telewizji, Internecie oraz na naszych stacjach – mówi Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A.

Szczegóły kampanii znajdują się na stronie – >Naj.Lotos,pl Za całość odpowiada Agencja FCB Bridge2Fun. Produkcję spotu powierzono studiu TANK, a postprodukcją zajęło się studio Televisor.

– Cieszymy się, że LOTOS powierzył nam już kolejną kampanię. Tym razem prezentujemy LOTOS, jako sponsora piłkarskiej drużyny narodowej, tuż przed jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie – Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

Tym razem tematem spotu było wykorzystanie motywu luster i odbijania się. Doping kibiców odbija się w wynikach sportowców. Sami sportowcy zostali nagrani w hali, natomiast otoczenie to efekt wyobraźni i ścisłej współpracy teamu kreatywnego FCB Bridge2Fun oraz studia postprodukcyjnego Televisor z reżyserem Michałem Sablińskim. Prace nad spotem trwały 3 miesiące.

LOTOS – Kibicuj Reprezentacji czyli Polscy piłkarze w nowej kampanii reklamowej

– Zdjęcia z udziałem piłkarzy ograniczone do zaledwie trzech godzin ich obecności na planie wymagały perfekcyjnego przygotowania. Poświęciliśmy więc cały dzień na próby, aby co do milimetra dopracować ustawienia dwóch kamer w poszczególnych ujęciach – podkreśla Magda Olak, dyrektor zarządzająca studia TANK.

Grupa LOTOS od 2015 r. jest Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Przedłużona w styczniu br. umowa pomiędzy Grupą LOTOS a PZPN obowiązuje do końca roku 2022. Kontrakt obejmuje zatem okres, w którym nasza drużyna będzie walczyć o awans na Mistrzostwa Europy 2020 i Mistrzostwa Świata 2022, jak również rywalizować – w ramach nowej formuły rozgrywek  w Lidze Narodów, która rozpocznie się jesienią 2018 roku. Ponadto LOTOS pozostanie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski U-21, a także – co jest nowym świadczeniem – będzie Głównym Sponsorem Reprezentacji Polski Kobiet. Kontrakt sponsorski rozszerza dotychczasową współpracę o nowe świadczenia reklamowe i sponsorskie. W ramach współpracy LOTOS będzie nadal miał prawo do wykorzystywania wizerunku piłkarzy w swoich działaniach reklamowych.

Marka LOTOS od lat jest ambasadorem polskiego sportu. W ramach swoich działań wspiera, m.in. drugą najpopularniejszą dyscyplinę sportową w Polsce – skoki narciarskie, a także sporty motorowe. Angażuje się także w programy społeczno-sportowe takie jak Narodowy Program Rozwoju Skoków i Biegów Narciarskich „Szukamy Następców Mistrza” czy program upowszechniania piłki nożnej wśród najmłodszych – „Piłkarska przyszłosć z LOTOSEM”.

LOTOS – Kibicuj Reprezentacji czyli Polscy piłkarze w nowej kampanii reklamowej
Rate this post

Comments are closed.