Coca-Cola straciła Lewandowskiego ale zyskała reprezentację Polski

W poniedziałek Polski Związek Piłki Nożnej podpisał nową umowę sponsorską z koncernem Coca-Cola.

Coca-Cola zostanie oficjalnym sponsorem kadry mężczyzn, kobiet, reprezentacji młodzieżowych i portalu „Łączy nas piłka” od 1 sierpnia 2018 roku. Kontrakt będzie obowiązywać do końca lipca 2020 roku.

– Cieszymy się, że firma o globalnym zasięgu, która od wielu lat jest partnerem najważniejszych imprez sportowych na świecie, docenia potencjał organizowanych przez nas wydarzeń oraz dostrzega korzyści płynące ze współpracy z federacją oraz naszymi reprezentacjami – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN, cytowany przez portal „Łączy nas piłka”.

Coca-Cola od 1 sierpnia 2018 roku będzie oficjalnym sponsorem kadry. Jej logotyp znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski, ściankach konferencyjnych, stronach internetowych i biletach na mecze

Coca-Cola straciła Lewandowskiego ale zyskała reprezentację Polski

– Cieszymy się z nawiązanej współpracy i jesteśmy przekonani, że przyniesie ona korzyści dla obydwu stron. Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Nożnej traktujemy jako strategiczne biznesowo na kolejne lata. To dla nas ogromne wyróżnienie – stwierdził Stojan Iwanow, Country Manager Coca-Cola Poland Services na portalu „Łączy nas piłka”. – Współpraca z PZPN to naturalna kontynuacja szerokiego zaangażowania marki w aktywności sportowe, zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym – dodał Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola Poland Services, cytowany przez „Łączy nas piłka”.

Robert Lewandowski zakończył wieloletnią współpracę ze światowym gigantem Coca-Colą – o czym poinformował kilkanaście dni temu”Przegląd Sportowy”.

„Lewy” współpracował z amerykańskim potentatem od siedmiu lat. Był m.in. twarzą dziecięcego turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup. Jego wizerunek był wykorzystywany w działaniach reklamowych marki na polskim rynku. Zeszłoroczna kreacja promująca napój bez cukru spotkała się z krytyką 29-letniego zawodnika – oto światowej sławy sportowiec propagujący zdrowy tryb życia reklamuje niezdrowy produkt spożywczy. Kłóciło się to z wizerunkiem, jaki Robert kreuje na co dzień, wspólnie z żoną Anną – także sportsmenką, m.in. trenerką fitness.

coca cola Robert lewandowskiego

Kilka dni temu ogłoszono, że Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem marki Oshee.

Współpraca marki z kapitanem reprezentacji Polski obejmuje wszystkie rynki na świecie, na których firma ta sprzedaje swoje produkty. Wizerunek kapitana reprezentacji Polski i aktualnego lidera klasyfikacji strzelców Bundesligi wykorzystany zostanie w kampaniach telewizyjnych, działaniach public relations, na produktach oraz w kampaniach społecznych.

oshee Robert lewandowskiego

Każdy trening, każdy kolejny mecz to dla mnie szansa na samodoskonalenie i rozwój. Czuję, że ciągle jeszcze mam dużo do zdobycia. Takie samo podejście dostrzegam w marce Oshee, która dynamicznie podbija światowe rynki. W 44 krajach świata, na 6 kontynentach Oshee poprzez swoje działania motywuje ludzi do aktywnego stylu życia. – mówi Robert Lewandowski.

– W światowej lidze producentów żywności i napojów funkcjonalnych debiutowaliśmy już kilka lat temu. I zdobyliśmy stabilną, silną pozycję. Dzisiaj nasz zespół wzmacnia Robert Lewandowski i czujemy, że wspólnie będziemy chcieli sięgnąć po najwyższe trofeum. Liczymy, że dzięki Robertowi Oshee stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie. – powiedziała Ewelina Domińska, rzecznik prasowy Oshee.

 

Źródło: laczyNasPasja.pl,Onet.pl,Interia.pl,Gol24.pl,PrzegladSportowy.pl,własne

Coca-Cola straciła Lewandowskiego ale zyskała reprezentację Polski
5 (100%) 1 vote

Comments are closed.